No knowledge base categories to display
Need Support?
Can't find the answer you're looking for? Don't worry we're here to help!
CONTACT SUPPORT

Frequently Asked Questions

  • Czy wieloczęściowy wózek 3-1 mozna zabrac bezpłatnie?

    Tak, wózek dziecięcy niezależnie z ilu cześć się składa (gondola, nosidełko, spacerówka) jest przewożony bezpłatnie.

    Wózek musi zostać oznaczony podczas odprawy biletowo-bagażowej i może zostać nadany:

    – przy stanowisku bagażu ponadwymiarowego
    – pozostawiony przy wejście do samolotu

    Obsługa naziemna włoży do odpowiedniego luku bagażowego w samolocie i odda go kiedy samolot wyląduje w miejscu docelowym.

  • Czy osoby podróżujące wspólnie mogą mieć jeden cięższy bagaż?

    Tak. Zgodnie z regulaminem dwie lub więcej osób odprawiających się w tym samym czasie mogą połączyć wagę swoich bagaży z zachowaniem maksymalnej wagi dla pojedynczej sztuki bagażu, która wynosi 32 kg (OWP art. 18).

     

    Warto pamiętać, że bagaż łączony musi posiadać takie same maksymalne wymiary, co bagaż standardowy, czyli 120 x 80 x 100.

    Proszę też pamiętać, że wiele bagaży dostępnych na rynku nie jest na tyle mocna by wytrzymać procedury sortowania, rozładunku i załadunku.
    Bagaż źle zapakowany, lub zbyt ciężki może ulec uszkodzeniu w czasie sortowania oraz przeładunku.

    Podczas zakupu bagażu należy upewnić się, że bagaż jest zaprojektowany i wykonany w celu używania w transporcie lotniczym, a nie np. samochodowym, oraz że jego udźwig jest wystarczający by wytrzymał obciążenie 32kg.

  • Co robić, gdy zostawiłem swoją własność na pokładzie samolotu?

    Wszystkie bagaże należy odebrać w strefie odbioru bagażu.
    W pierwszej kolejności należy upewnić się, jaki numer taśmy dedykowany jest dla naszego rejsu.
    Wyładowanie bagaży samolotu, czasami trwa dłużej niż byśmy się spodziewali. Jest to zależne od ilości osób pracujących przy obsłudze rejsu, jak również warunków atmosferycznych.
    Jeśli nadali Państwo bagaż specjalny  (wózek dziecięcy, kite, sprzęt golfowy, narty itp ) należy zapytać obsługę gdzie te bagaże zostaną dostarczone. Bagaże specjalne nie zawsze można odebrać, na tej samej taśmie co walizki.

  • Czy zostanę wpuszczona(y) do samolotu jeśli wygasa ważność mojego paszportu lub wizy?

    Pasażer przekraczający granicę państwa musi spełniać wymagania przepisów imigracyjnych danego kraju. Wstępna kontrola dokumentów jest prowadzona podczas odprawy i na jej podstawie wydawana jest karta pokładowa stanowiąca podstawę do wejścia na pokład. Następnie, w przypadku lotów do krajów z poza „strefy Schengen” pasażer musi przejść przez kontrolę paszportową.

    Przewoźnik nie prowadzi kontroli granicznej. Nie jest więc uprawniony do wydawania zgody na przekroczenie granicy.

    Proszę stosować się do przepisów imigracyjnych publikowanych przez organy państwowe poszczególnych krajów.

    Pasażer którego dokumenty podróży nie uprawniają go do przekroczenia granicy nie otrzyma karty pokładowej i nie zostanie wpuszczony na pokład samolotu. 

  • Czy mogę kupić indywidualny bilet na stronie enterair.pl?

    Enter Air nie prowadzi sprzedaży biletów na przeloty pasażerskie, z wyjątkiem sytuacji, w której tour operator zgłosi nieobsadzone miejsca w danym rejsie. Enter Air nie gwarantuje dostępności biletów w każdym rejsie ani przelotu w obie strony w każdym terminie.